Що робити, коли не генерується COVID-сертифікат в "Дія"?
Що робити, коли не генерується COVID-сертифікат в \"Дія\"?

Поділитися новиною:

Що робити, коли не генерується COVID-сертифікат в "Дія"?

COVID-сертифікат може не згенеруватися, якщо в електронній системі в записі пацієнта про вакцинацію є помилка — неправильно вказані особисті дані, назва або партія вакцини тощо.

У цьому випадку потрібно звернутися до пункту, в якому пацієнту робили щеплення:


- Внести чи виправити дані про вакцинацію має повноваження лише той лікар, який проводив щеплення. Інші лікарі, сам пацієнт чи НСЗУ не мають такої технічної можливості. Таке обмеження необхідне для захисту пацієнта, адже якщо хтось випадково видалить дані пацієнта в електронній системі, відновити їх буде неможливо.


- Якщо вакцинацію проводив сімейний лікар у вашій амбулаторії, потрібно звертатися до нього. Якщо ви щеплювалися в пункті масової вакцинації, у вашій пам’ятці про щеплення є прізвище та місце роботи лікаря, який вносив у систему ваші дані — зверніться туди. Візьміть із собою паспорт громадянина України та ідентифікаційний код. 


Деталі про COVID-сертифікат читайте тут: https://bit.ly/3GppErl.

Web-адреса: lml.lubotin-rada.gov.ua/news/id/7514 | Переглядів: 231Дата публікації: 16:30 02.11.2021
Директор

Олена Кандаурова

Фінансова звітність
Пошук