Реєстр скарг, заяв та пропозицій
№ п/п |
Дата |
Зміст скарги |
Методи реагування |
1. |
28.09.2023 |
Щодо неотримання довідки |
Заявнику роз'яснено алгоритм звернення до лікаря. |
2. |
06.10.2023 |
Щодо допомоги в лікуванні |
Обставини, викладені у скарзі, враховані, вжито заходів реагування щодо медичного працівника |
3. |
25.10.2023 |
Про невидачу на руки результатів лабораторних досліджень |
Звернення від імені особи, яка за медичною допомогою не зверталась |
4. |
09.11.2023 |
З питань діяльності лікарсько-консультативної комісії |
Відповідь на звернення направлене за місцем звернення заявника |
5. |
23.11.2023 |
Щодо забезпечення дитини протисудомним препаратом Топамакс |
Надано відповідь з роз'ясненням щодо необхідності переадресування вказаного питання до лікаря-педіатра |
6. |
07.02.2024 |
Щодо відмови у госпіталізації |
Відповідь направлена за місцем звернення заявниці. Порушень в діяльності медичних працівників не вбачається. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ви нещодавно відвідували наш лікувальний заклад?
Нам важлива ваша думка!
Просимо вас оцінити роботу нашого закладу за наступним посиланням:
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfwsPaWW-pwEwWN0fit0qq7PMNYo4enFtL2dmO3b7JuZkNYeg/viewform
Також ви можете залишити свої побажання за адресою електронної пошти: shvayka2111@ukr.net.
Ми завжді відкриті до своїх пацієнтів!
Бажаємо здоров'я!
Переглядів: 664
Всього переглядів вкладених ресурсів: 664