Пацієнту | Реєстр скарг, заяв та пропозицій
Реєстр скарг, заяв та пропозицій
№ п/п Дата Зміст скарги Методи реагування
1. 28.09.2023 Щодо неотримання довідки Заявнику роз'яснено алгоритм звернення до лікаря. 
2. 06.10.2023 Щодо допомоги в лікуванні Обставини, викладені у скарзі, враховані, вжито заходів реагування щодо медичного працівника
3. 25.10.2023 Про невидачу на руки результатів лабораторних досліджень Звернення від імені особи, яка за медичною допомогою не зверталась
4. 09.11.2023 З питань діяльності лікарсько-консультативної комісії Відповідь на звернення направлене за місцем звернення заявника
5. 23.11.2023 Щодо забезпечення дитини протисудомним препаратом Топамакс Надано відповідь з роз'ясненням щодо необхідності переадресування вказаного питання до лікаря-педіатра
6.  07.02.2024 Щодо відмови у госпіталізації Відповідь направлена за місцем звернення заявниці. Порушень в діяльності медичних працівників не вбачається.
       
       
       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ви нещодавно відвідували наш лікувальний заклад? 

Нам важлива ваша думка! 

Просимо вас оцінити роботу нашого закладу за наступним посиланням:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfwsPaWW-pwEwWN0fit0qq7PMNYo4enFtL2dmO3b7JuZkNYeg/viewform

Також ви можете залишити свої побажання за адресою електронної пошти: shvayka2111@ukr.net.


 

Ми завжді відкриті до своїх пацієнтів!
Бажаємо здоров'я!

Переглядів: 461
Всього переглядів вкладених ресурсів: 461
Директор

Олена Кандаурова

Фінансова звітність
Пошук