Про лікарню | Наші цінності
Наші цінності

Місія лікарні – якісне медичне обслуговування населення в амбулаторних та стаціонарних умовах, дбайливе ставлення до комфорту пацієнта, створення у пацієнта відчуття захищеності та впевненості у позитивному результаті взаємодії та лікування.

Пацієнт для нас партнер на шляху до досягнення єдиної мети – здоров’я.

Візія лікарні – від колективізму до індивідуалізму – лікувати не хворобу, а пацієнта.

Наші цінності:

  • Надійність та впевненість – завжди дотримуємось стандартів якості лікування, принципів доказової медицини, безпека пацієнтів та персоналу для нас – один з головних принципів у роботі.
  • Милосердя і повага – кожен пацієнт заслуговує на співпереживання, повагу, привітність та співучасть, незалежно від віку, статі, національності, мови спілкування, раси, добробуту, складності захворювання.
  • Пацієнторієнтованість – сприйняття пацієнтів і їхніх сімей як партнерів у процесі лікування, сприяння пацієнтам в прагненні бути проінформованими та відповідальними учасниками в процесі лікування.
  • Інноваційність – прагнення до безперервної освіти та самоосвіти кожного фахівця, впровадження новітніх технологій та підходів у наданні послуг.
  • Робота в команді – внесок кожного співробітника в досягнення поставлених завдань, дотримання медичної етики, деонтології, вдосконалення якості обслуговування, командна робота на єдиний правильний результат.
  • Відповідальність – обов’язок відповідати за вчинені дії.
  • Колегіальність – постійний самоаналіз і залученість, а також створення системи довіри на основі паритету відповідальності і обсягу роботи.
  • Відкритість – дотримання принципів чесності і порядності в особистісних і колективних діях.

 

Наші цілі:

  1. Стати доступною для населення лікарнею, що здійснює надання комплексної кваліфікованої медичної допомоги шляхом впровадження якісних технологій в щоденній звичній роботі та міжнародних стандартів, розширення можливостей.
  2. Забезпечити широкий спектр надання якісних медичних послуг, спрямованих на зміцнення здоров’я пацієнтів, профілактику, точну діагностику і ефективне лікування захворювань та гострих станів.
  3. Впровадження та ефективне використання нової системи оплати праці.
  4. Забезпечення комплектації закладу медичним обладнанням, розширення можливостей та способів надання медичних послуг шляхом опрацювання та впровадження нових пакетів медичних послуг згідно пропозицій Національної служби здоров’я України.
  5. Оптимізація закладу з метою приведення функціональних потужностей (кадрового потенціалу, медичного оснащення) до рівня визначених вимог.
  6. Забезпечення комфортних умов перебування хворих у приміщеннях лікарні.
  7. Забезпечення закладу висококваліфікованим медичним персоналом, зокрема, розширення штату лікарів та заповнення існуючих вакансій.
  8. Взаємодія з іншими медичними закладами та організаціями, зокрема, професійними та громадськими, з питань консультативної, діагностичної та лікувальної допомоги населенню.
  9. Удосконалення організації управління лікарнею шляхом введення методології менеджменту (більш інтенсивна робота з управління якістю, аналіз основних ресурсів та методик, кадровий менеджмент, якісне обслуговування).
  10. Підвищення попиту на медичні послуги конкретного закладу охорони здоров’я через побудову особистого бренду лікарні та її лікарів, зокрема.
  11. Економічне використання ресурсів та поглиблене використання енергоефективних ресурсів.

 

Переглядів: 2069
Дата публікації: 16:45 20.07.2021
Директор

Олена Кандаурова

Фінансова звітність
Пошук