Як поводитися у відділенні інтенсивної терапії та що робити, якщо вас не пускають всередину?!
Як поводитися у відділенні інтенсивної терапії та що робити, якщо вас не пускають всередину?!

Поділитися новиною:

Як поводитися у відділенні інтенсивної терапії та що робити, якщо вас не пускають всередину?!

Право родича на допуск до пацієнта відділення інтенсивної терапії регламентується Наказом МОЗ України №592 від 15.06.2016 р.

ЯК ПОВОДИТИСЯ У ВІДДІЛЕННІ ІНТЕНСИВНОЇ ТЕРАПІЇ:

- Майте при собі антисептичну рідину для дезінфекції рук і постійно нею користуйтеся. Руки - найбільше джерело поширення інфекцій.

- Якщо ви відчуваєте симптоми застуди, не заходьте до палати, не наражайте близьку людину та інших пацієнтів на небезпеку.

- Не заходьте до реанімації у стані алкогольного або наркотичного сп'яніння, а також - із сильним запахом тютюну.

- Стримуйте емоції, адже ви потрапляєте в незвичне середовище, де навколо вас будуть тяжкохворі люди, багато різних запахів та звуків. Налаштуйтесть на правильний лад перед входом у палату.

- У жодному разі не чіпайте апаратуру, до якої підключені пацієнти, це може бути критичним для стану їхнього здоров'я та життя. Якщо вам здалось, що апаратура має невластивий звук, або поведінка пацієнта змінилась - повідомте про це медичний персонал. Важливо зберігати спокій.

- Поважайте комфорт інших пацієнтів, не розмовляйте голосно, не роздивляйтесь інших пацієнтів та не гуляйте по інших палатах.

- Не користуйтеся мобільним телефоном. Не фотографуйте палату, персонал, інших пацієнтів та їхніх родичів. Пам'ятайте про право людей на приватність.

- Медперсонал може попросити вас вийти з палати через необхідність проведення певних маніпуляцій з вашою близькою людиною або іншими пацієнтами у палаті. Дослухайтесь до цих прохань.

- Подбайте про свій стан, а також стан близької людини та інших пацієнтів у палаті - вам всім потрібен відпочинок, тож постійне перебування у палаті виснажуватиме всіх.

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ВАС НЕ ПУСКАЮТЬ У ВІДДІЛЕННЯ:

- Не конфліктувати, не погрожувати, не нападати на персонал. Агресивні дії дають право лікарю викликати поліцію. Краще спокійно роз'ясніть свої права, посилаючись на норму закону № 592 від 15.06.2016 р.

- У разі категоричної відмови - зверніться із письмовою заявою на адресу головного лікаря, зареєструвавши її у секретаря. Головний лікар має відреагувати на неї протягом 24 годин з моменту реєстрації, за умови присутності на робочому місці.

- Якщо головний лікар теж відмовив, зверніться із письмовою скаргою до департаменту охорони здоров'я регіональної адміністрації, вказавши місто, назву лікарні та прізвище головного лікаря.

- У вихідні та святкові дні гарячі лінії не працюють, керівництва лікарні на роботі немає, зважте на це. Якщо черговий лікар не пускає до відділення - ви маєте право викликати поліцію та скласти відповідний протокол.

Будьмо взаємоввічливими та співучасними! 
Бажаємо здоров'я!

Web-адреса: lml.lubotin-rada.gov.ua/news/id/6784 | Переглядів: 209Дата публікації: 16:25 19.07.2021
Директор

Олена Кандаурова

Фінансова звітність
Пошук